Завдання на розвиток моторики: від аплікацій до графомоторики

Освіта

[ad_1]

 Проєкт Розвиток дитини пропонує батькам, а також учителям початкових класів та вихователям дитячих садочків творчі завдання для розвитку дрібної моторики.

Дрібна моторика є здатністю виконувати точні та дрібні рухи пальцями рук. Цей процес забезпечується злагодженими діями нервової, кісткової та м’язової систем організму.

Для дітей розвиток дрібної моторики є дуже важливим. Він забезпечується спеціальними вправами.

Розвиток дрібної моторики у дітей дошкільного віку сприяє тому, що в першому класі школяр ідеально розмовляє та показує значні успіхи на заняттях з письма.

У дітей раннього віку досягти бажаного ефекту можна не лише іграшками, пазлами та конструкторами, а й відтворенням графічних елементів на папері або розмальовуванням.

Наведені у цій статті категорії завдань для розвитку дрібної моторики можна використовувати як для корисної ігри вдома, так і на заняттях в дитсадках чи під час шкільних уроків.

Цікаві завдання з різними видами аплікацій позитивно вплинуть на формування зорово-моторної координації, моторики руки, точності рухів, уміння вирізати й приклеювати, що є необхідним для дошкільнят та учнів молодшого шкільного віку.

Виконуючи завдання, що передбачають вирізання, дитина вчитиметься добирати елемент, якого бракує, розвиватиме навички обережної та охайної роботи з ножицями і клеєм. Виконання таких завдань сприятиме розвитку посидючості, акуратності, формуванню уміння зіставляти об’єкти, визначати й доповнювати елементи, яких бракує об’єкту.

Завдання, у результаті виконання яких дитина створює поробки, позитивно вплинуть на формування зорово-моторної координації рухів та їх точності, дрібної моторики руки, уміння працювати з папером, ножицями, клеєм, фарбами тощо.

Завдання з графомоторики створені з метою комплексного розвитку дитини, адже його виконання дозволяє набувати й тренувати графомоторні навички та розвивати різні функції уваги. Особливістю завдань є те, що всі зображення в них розташовані під незвичними кутами.

Завдання у формі лабіринтів пропонують дитині пройти ним від початку до кінця, виконуючи поставлену умову. У процесі такої гри дитина не лише набуватиме базових знань з геометрії чи вчитиме букви або цифри, а й розвиватиме увагу, просторове мислення, дрібну моторику, тренуватиме зорову й м’язову пам’ять.

Робота з пластиліном важлива для найменших дітей, адже дає змогу розвивати дрібну моторику, а створення такої незвичної аплікації матиме позитивний вплив на розвиток зорово-моторної координації й зорового сприйняття. Яскраві завдання заохотять дитину до зосередженої роботи та позитивно вплинуть на розвиток уяви й образного мислення.

УСІ ЗАВДАННЯ

Джерело: сайт osvita.ua

[ad_2]

admin
Оцініть автора
Додати коментар