23 Грудня, 2024


 На чому зосереджувати увагу вчителям – на дотриманні освітніх стандартів і критеріїв чи на індивідуальному прогресі кожного учня? Що може бути ресурсом у навчанні для учнів з різними здібностями, можливостями, освітніми втратами, особливими освітніми потребами? Як у такому разі оцінювати навчальні досягнення учнів? Такі питання часто виникають у вчителів, які працюють в інклюзивних класах.

Фахівці Українського інституту розвитку освіти уклали для педагогів посібник «Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами», де намагалися розкрити особливості оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з особливими освітніми потребами, зокрема в умовах інклюзивного навчання.

У посібнику висвітлені такі ключові моменти:

  • основні документи, які регулюють оцінювання навчальних досягнень учнів (на момент створення посібника);
  • загальні підходи до оцінювання та особливості оцінювання в інклюзивному класі;
  • роль команди супроводу в оцінюванні навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами;
  • педагогічне спостереження та практика реагування на підтримку;
  • залучення батьків до процесу оцінювання та роль оцінювання під час переходів між ланками освіти та інше.

ЗАВАНТАЖИТИ РЕКОМЕНДАЦІЇ

Джерело: сайт osvita.ua

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *