23 Грудня, 2024



Шановні споживачі!

10-го грудня розпочався період прийому показань квартирних лічильників теплової енергії та гарячої води. Для коректності нарахувань передавати їх необхідно до 30 числа щомісяця!

Утім, не відкладайте передачу показників на останні дні місяця, адже саме в цей період суттєво зростає навантаження на наші ресурси та сервіси.

Пропонуємо зручні та доступні способи передачі показань:

➡ онлайн-сервіс «Мій Дім. Особистий кабінет» на нашому офіційному сайті: https://md.tec4.kiev.ua/login;

➡ Тelegram-Bot «Черкаська ТЕЦ_ПОКАЗНИКИ»;

➡ електронна пошта: [email protected];

➡ багатоканальний номер телефону: (0472) 31-96-90;

➡ номери телефонів мобільних операторів: Lifecell (093) 17-03-473; Vodafone (050) 82-01-847, (050) 82-01-867; Київстар (067) 57-47-496, (067) 57-74-839.

Також передати показання у паперовому вигляді можна через скриньку, що розміщена біля входу до Центру обслуговування споживачів ТЕЦ за адресою: м. Черкаси, проспект Хіміків, 76.

Зверніть увагу, що через сторінку Черкаської ТЕЦ у фейсбук показники не приймаються!

Якщо у вас встановлено бойлер або ви залишили домівку та не користуєтесь гарячою водою, однаково необхідно щомісяця передавати показання лічильників гарячої води, навіть якщо вони незмінні.

Пресслужба Черкаської ТЕЦ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *