24 Грудня, 2024



Шановні споживачі!

Якщо за минулі місяця ви передавали показники лічильників, а востаннє функція стала недоступною, причиною може бути зняття вашого індивідуального лічильника з абонентського обліку.

Щоб продовжувати передавати показання та отримувати нарахування відповідно до фактичних даних, необхідно здійснити періодичну повірку лічильника та поновити його на абонентському обліку.

Нагадаємо, що, відповідно до вимог законодавства про метрологію та метрологічну діяльність, квартирні лічильники теплової енергії та гарячої води підлягають періодичній повірці кожні 4 роки.

Перевірити дату завершення міжповірочного інтервалу абонент може самостійно в паспорті лічильника або свідоцтві про повірку (якщо лічильник уже проходив відповідну процедуру). Зауважимо, що для зручності споживачів, ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» у рахунках на оплату спожитих послуг зазначає термін чергової повірки.

Щоб повірити лічильник необхідно самостійно вибрати компанію, яка має ліцензію на проведення таких робіт, та замовити зазначену послугу.

Після здійснення періодичної повірки, задля поновлення лічильника на абонентському обліку, споживач повинен обов’язково передати відповідні документи до фахівців Центру обслуговування споживачів ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» одним із зручних способів:

▪ надіслати на електронну адресу: [email protected];

▪ надіслати на поштову адресу: м. Черкаси, Проспект Хіміків, 76;

▪ надати консультанту в Центрі обслуговування за адресою Проспект Хіміків, 76.

Більше інформації про повірку лічильників читайте на сайті ПРАТ «Черкаське хімволокно»: https://khimvolokno.com.ua/news-post/a-vy-provely-povirku-lichylnykiv-teplovoyi-energiyi-ta-garyachoyi-vody.html

 Пресслужба Черкаської ТЕЦ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *